Onderzoek en innovatie

visuel de recherche et innovation

Sinds de jaren 1960 onderhoudt NEUTROGENA® sterke banden met de medische wereld, en in het bijzonder met dermatologen. Het is Lloyd Cotsen die in 1966...

Sinds de jaren 1960 onderhoudt NEUTROGENA® sterke banden met de medische wereld en in het bijzonder met dermatologen. Het is Lloyd Cotsen, toenmalig directeur van de onderneming, die in 1966 het idee heeft om de producten te introduceren bij gezondheidszorgverleners. Hij sluit al gauw geprivilegieerde partnerschappen, gebaseerd op vertrouwen en het uitwisselen van expertise.

Zo investeert NEUTROGENA® in de loop der jaren in omvangrijke onderzoeks- en ontwikkelingsprogramma's, die ervoor zullen zorgen dat het merk productlijnen kan maken en op punt stellen die steeds milder, meer hydraterend en hypoallergeen zijn en bovendien geschikt zijn voor de gevoelige huid.

De filosofie van het merk is vandaag nog steeds dezelfde: kwaliteitsproducten ontwikkelen in samenwerking met dermatologen.

Terug naar boven